onsdag 28 mars 2012

Loppis fynd!

I går gjorde jag en liten loppis tur och jag är så nöjd. Två fina pinnstolar för 75 kr. Det var just det jag letade efter så jag blev jätte glad. Jag hittade också en pytte liten skol bänk, en så där gammal söt en med två stolar till. De kostade bara 55 kr så de ska min grodprins ha i sin lekstuga tänkte jag. Mitt bästa fynd på loppen var helt klart att jag hittade någon som vill ha våra gamla köks möbler! vilket fynd eller hur??!! Det är en bekant till min kompis som jag träffade på loppisen och jag berättade om mina stolar som redan var ute i bilen, då så hon att hon letade efter ett runt bord med en inläggs skiva..... just ett sånt har vi. Det är i stort behov av lite kärlek och det tyckte hon bara var kul. Vi kan inte ha ovalt eller runt bord när vi blir klara med köket, det blir nog för trångt. Så jag får hålla ögonen öppna efter något annat. Ja jag är i alla fall jätte nöjd med mina fynd, tänk vad man kan hitta på loppis!!

 Kramar och ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar