fredag 23 mars 2012

Blooming Friday


Dagens tema på Blooming Friday är fotogenisk.
Det var lite svårt att välja men här kommer favoriten hemma hos mig!!



.  
Jag tycker väldigt mycket om färg, mycket färg och många färger. Det gäller överallt. I trädgården, på mina kläder,i inredning till och med mina hönor är en brokig skara.
 På bilder gäller samma sak. Jag tycker om bilder med mycket färg därför tycker jag om  denna vallmo.
 Det är nog den av mina växter som blir "snyggast" på bild .Om man nu kan säga så. Fina bilder på den blir det och färggrann är den så det är en riktig favorit( även om det kan vara ett riktigt ogräs) !!!!
Flera bidrag till Blooming Friday hittar du här.

Hoppas alla får en härlig helg med massor av solsken!!
Kram!

4 kommentarer:

  1. Vilken fin vallmo.
    Ja nog kan det bli som ett ogräs men de är ju lätta att ta bort och de lyser verkligen upp i rabatterna.

    Ha en riktigt fin helg
    Gunilla

    SvaraRadera
  2. Oj, vilken overkligt läcker blomma!
    (Som en tavla av Andy Warhol, hihi!)
    Önskar dig en fortsatt fin helg.
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  3. Ja den är lite galen, och väldigt färgsprakande. Inte diskret överhuvudtaget, och passar knappt ihop med något....... Men jag älskar den! Den är så härligt divig!

    SvaraRadera