måndag 28 november 2011

Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

6 kommentarer:

  1. Hej!
    Välkommen som följare hos mig.Kul med en till Eskilstuna bo :-)kanske vi bor nära varann ?!
    Trevligt oxå att du vill vara med i min utlottning.
    KRAM från mig!

    SvaraRadera
  2. Hej
    Kul att du hittade in till mig!! Tänk att ni har höns, det är min dröm att få ha nån dag.
    Det ska bli kul att följa deras och dina upptåg.
    Kram Marie

    SvaraRadera
  3. Hej på er båda två! Jo hönapönorna förgyller verkligen mina dagar. Man får ju inte bara ägg utan även sällskap. Alltid någon att kackla med!

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Vad kul att du hittat till mej och vill vara med på utlottningen. Här har jag börjat skriva lotter, många...

    Lena

    SvaraRadera
  5. Vad spännande Lena. Är lite ego och håller tummarna för mig =)

    SvaraRadera
  6. Hej! Vad roligt att du hittat in hos mig & vill vara med i min utlottning, 3 lotter till dej :)
    Ha en fin helg! Kram Tilda

    SvaraRadera