fredag 10 februari 2012

Brrrr...

God morgon!
Ännu en kall men vacker morgon. I dag har vi 18 minus grader ute.
Det är så kallt att till och med mina trädgårds drömmar frös fast tillfälligt. Jag är så sugen på att försöka göra en varmbänk men nu är det ju så kallt att det känns helt främmande att ens tänka tanken på att göra en. Ja jag lägger väl den tanken på IS ett tag till !! (fniss)!
Hoppas ni får en härlig dag trots kylan.
Jag ska i alla fall kura under filten, drick te och läsa Allt om trädgård......
Kram!

5 kommentarer:

  1. Tänk att det är så vackert när det är kallt ute. Det är väl belöningen man får när man plågas i kylan. Vi har det inte riktigt så kallt längre och det är jag tacksam för.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad skönt att ni fått det lite varmare. Det blev bättre här med längre fram på dagen. Innan solen försvann nu på eftermiddagen så var det riktigt behagligt. Det är faktiskt inte en dålig belöning för några månaders kall pina, det är jätte vackert när det är kallt.

      Radera
  2. Hej
    Ja vintern kom till slut!! Blev små hönorna förvirrade nu? När det inte var vår? Ha en jättefin helg, det är kallt men mkt vackert ute, får vi trösta oss med.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja höna pönorna blev ganska sura när de inte fick komma ut i dag.Hoppas det blir mildare i morgon så både hönorna och jag får komma ut.
      Ha det gott!

      Radera
  3. Ja -18 är aningens kallt... ;-) Men vackert är det!

    Tack för din uppmuntrande "lycka-till"-kommentar hos mig! :-)

    Ha det gott!

    Annika

    SvaraRadera