måndag 5 december 2011

Ho ho ho....

Nu har julklappsjakten startat.
Och jag kan faktiskt inte låta bli att visa vad jag har köpt......
Men säg inget.....

Visst är den fin!!! Den här sjalen hittade jag här hos Kavalkaden

Skynda er in och fynda!!!
Det är fullpackat med helt underbara saker.
Den här sjalen får jag lov att slita mig ifrån, fast den passar så bra till min jacka =(
Men de gör inget........



för de här helt LOVELY pulsisarna är mina, bara mina (ska bara ta dem från söta dottern om det går)!!!!

2 kommentarer:

  1. Jättekul att du är nöjd med ditt köp, och att du törs visa upp julklappen ;-)
    Kram Marie1

    SvaraRadera
  2. Ja jag är jätte nöjd. och tur har jag också, jag fick tillbaka pulsisarna från dottern!!!!! Trodde jag skulle bli avmed dem på en gång =)

    SvaraRadera