måndag 10 juni 2013

Tänk vad man kan drömma konstigt ibland! I natt drömde jag att det flög runt ugglor stora dom folkvagnar och skrek. De ville ha mina hönor som snacks när de skulle se på film......!!!!!! Hmmm, riktigt otäcka var de i alla fall. Tror hjärnan min spelade mig ett litet spratt och pysslade ihop en liten skräckis till mig! Vi hade filmkväll här hemna i går och såg på just en skräckis, något jsg faktiskt brukar undvika. Och förra veckan tog räven en höna så jag fick nog denna osköna lilla kombinationen som dröm. Inte ok!!! Ja, jag har redan kikat ut och försäktat mig om att det inte var några jätte ugglor utanför så nu törs jag nog gå till brevlådan! Ha en bra dag! Kram!

2 kommentarer:

  1. Fniss. Våra små underbara hjärnor verkar kunna koka ihop just de mardrömmar som passar oss. :-)

    SvaraRadera
  2. Vilken trevlig lantis blogg :)
    Dock en mycket otrevlig dröm...fysjutton.
    Vilka fina goa höns du har.
    Önskar en härlig midsommar,
    Sussi på Stolpås

    SvaraRadera