fredag 25 januari 2013


Jag sitter här och förbereder mig lite....
Imorgon är det den årliga frökvällen med alla damer. Det gäller att veta vad man ska beställa annars blir det garanterat för mycket beställt. Har faktiskt en hel del fröer redan....... men lite kompletering behövs nog (egentlig inte)!
Men först blir det födelsedagskalas, mosters lilla grodprins fyller 3år idag. Kussarna och mormor exporterades med tåget, och får fira idag. Jag jobbar i kväll och får vänta till i morgon med att gratta godingen. Försökte få prata med honom i telefon, men han hade inte tid.... (väldigt upptaget) får se om han har tid att prata senare.
Ha en trevlig helg!

4 kommentarer:

  1. Det verkar vara så kul för alla som planerar för odling av olika slag. Jag odlar inget alls men det är klart att jag gläds åt annat istället men just odling verkar så kul. Men ganska mycket arbete.

    Trevlig helg!

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
  2. He, he. Inte har jag någonsin beställt för mycket fröer. Säkert inte du heller. :-)

    SvaraRadera
  3. Härligt, man kan aldrig få för mycket frön:)
    Ha en underbar helg!!

    SvaraRadera
  4. Så härligt att ha en alldeles egen grodprins! Och så härligt med en fröbeställarträff. Tänk, vad livet är bra ändå.
    Hej från Törnrosa

    SvaraRadera