lördag 12 januari 2013

4/365

I dag harjag haft en riktig kanon dag, en sån här dag då man hinner träffa alla sina favorit människor och känner att man hunnit med allt man skulle göra....
varför har man inte fler sådana dagar. Skulle vilja ha en bild från kategorin gemenskap...men jag missade att fota idag,typiskt


Får bli en bild på kategori 91 gatufoto.
Det här låter nog lite tokigt, men det här är min favvo rondell!!!
Ja jag har en favorit rondell, det är så vackert trädet mitt i .
 Önskar att fler sådana här bjässar fick stå kvar. Den här gatan fick helt enkelt anpassas efter trädet, underbart!
Gatufoto fick det bli
Ha en trevlig kväll.


5 kommentarer:

  1. Förstår att det är din favorit rondell!

    SvaraRadera
  2. Men så skönt. Jag känner mig fånig varje dag jag åker genom min favoritrondell, en favorit för att den är så snyggt planterad. Har inte vågat erkänna för någon än att jag blir glad av att ta ett halvt varv i rondellen. :-)))

    SvaraRadera
  3. Inte konstigt att det är din favorit, härligt när man anpassar sig till naturen.

    SvaraRadera
  4. Härlig rondell, t om så man skulle kunna köra ett extra varv :)

    SvaraRadera
  5. Håller med om att det ser ut att vara ett fint träd :)

    SvaraRadera