tisdag 30 oktober 2012

Jag gillar......

Ingen överraskning för mina vänner här på bloggen.
Ni vet ju vad jag gillar ! !
Gillar är nog inte ett tillräckligt ord för att beskriva vad jag känner för mina rara små vänner....
 
Jag är smått besatt i mina ...
HÖNS !!!
 
Jag tänkte i alla fall vara med i veckans fototriss.
Denna vecka är det en tävling där med fina priser från coolstuff.
Alla andra bidrag kan du se HÄR
 
Här är de i alla fall mina bidrags bilder.
På mina favvo foto objekt
mina trädgårds vänner,mina små raringar !!
 
 
 
 
Ha en trevlig kväll allihopa!
 
 

6 kommentarer:

  1. Som sagt, de är för rara. Vilken tantmaffia!

    SvaraRadera
  2. Höns är hur läckra som helst :) Jag saknar våra vi hade. Roligt att någon tar upp höns i triss. Oj vad jag låg på mage i vårat hönshus, ja kunde ligga hur länge som helst när vi fick kycklingar. Fin gruppbild :)

    SvaraRadera
  3. Oh så söta! Höns är något jag också gillar :-) Fint trissat!

    SvaraRadera
  4. Åh, vad härligt med egna höns. Det är något jag också hade velat ha! Väldigt fin triss. :)

    SvaraRadera
  5. Ja men höns på grönbete är ju bara det bästa! Men höns är alltid bäst :)

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
  6. Fina bilder. En härlig triss o fina färger:)

    SvaraRadera