fredag 21 september 2012

Aj aj aj!!

Fniss, jag älskar veckans Booming Fridays tema!
Temat är...
Aj aj aj!
Det är ju jätte kul!

Allt är ju oftast så fint hos alla bloggar, håller tummarna för lite goa "FUL"bilder. Det måste bara vara fler än jag som har några riktiga katastrofer hemma.


Tog in min stora fina basilika för några dagar sen.
Den har numera hål i sig.....
Inte så kul, någon mer än jag gillar tydligen Basilika.

Men om man tänker på att den stått brevid den här Pelargonen, ja då måste man ju tycka att den har klarat sig riktigt bra!!!


Bra mycket bättre än min mumifierade ampeltomat planta.
Det är e riktig ooops, ajajaj.
Den fanns inte riktigt kvar i minnet och då blev det såhär!!!


Det här bjuder jag på idag.
Om du vill se flera härliga bidrag så kika in HÄR!

Hoppas ni alla får en trevlig helg!
Kram!

8 kommentarer:

  1. Ja ajajaj, som det kan bli.
    Ha en skön helg
    Vivian

    SvaraRadera
  2. Finns alltid något lite djur som gillar våra växter.
    Trevlig helg.

    SvaraRadera
  3. Inte lätt att ha koll, och vara med och bekämpa alla skadedjur. Mina pelargoner har liknande hål:)).
    Ha en skön helg.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Så trist med din fina pelargon.
    Ja det var ett kul tema denna veckan.
    Mvh Mia

    SvaraRadera
  5. Vad roligt att du gillar temat. Jag har jättekul när jag surfar runt bland alla. Katastrof platser finns många...
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  6. Aj så trist med glupska växtätare.
    Ha en underbar helg!!

    SvaraRadera
  7. De har god smak de där små larverna ;-) Kul tema tyckte jag också. Ha en härlig helg
    Lisa/Lisas trädgård

    SvaraRadera
  8. Aj aj inget vidare. Det finns många sådana exempel även hos mig.

    Kram

    SvaraRadera