söndag 12 augusti 2012

Härlig helg!

Lite regn lite sol och massor med trevliga människor.
En så trevlig helg vi haft!!!!

Såg inte fram mot helgen, det är jobbar helg.
Trots att jag har en tjänst där jag sover på natten så känns det lite tungt
när man vet att man jobbar tre nätter i rad.
Men vilken kanon helg det blev.
Fredag kväll blev vi spontan bjudna på mat av sonens kompis med familj, så trevligt och gott.
Det var inte ens jobbigt att åka och jobba efter en trevlig kväll.

Lördag var också toppen!
IKEA
och kräftskiva
GOTT!
Mycket fnitter och trevligt sällskap.

Och söndagen då, jo hemma fix och en tur till soptippen!
Så jag känner mig riktigt energi tankad efter den här jobbar helgen, ovanligt och väldigt uppskattat.
En liten jobbarnatt kvar sen är jag ledig till onsdag kväll.

Jag tänker njuta av sommarens sista dagar,
hösten är nästan här.
Jo så är det nog och jag känner mig faktiskt rätt nöjd med det.

Hoppas ni har haft en härlig helg!!!

Kram!

4 kommentarer:

  1. "Hörs" att det varit en trevlig helg.
    Såå fin bild !

    SvaraRadera
  2. Hoppas att denna helg blir lika bra som förra!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Hej.. Låter som en rolig helg :) Hoppas denna blir lika bra! Kram Tilda

    SvaraRadera
  4. Så spontanglatt och härligt inlägg :-) jag blev också glad och lite piggare (fast just denna dag var en riktig trött-dag, förmodligen pga av ett segdraget åskväder...)
    Härligt att hönan kom tillrätta - vet precis hur det känns när ens små älsklingar ( i mitt fall = katter ) är på vift...!

    /Annika

    SvaraRadera