lördag 3 december 2011

Välförtjänt mys fika.


Tack till min rara unge som har bakat. mini Cheescakes. De smakade underbart.
Precis vad jag behövde!
Ömm i hela kroppen av flera orsaket ....
Nr 1 två turer till tippen (inte illa!!!)
Nr 2 Jordens prakt vurpa utanför hönshuset..... (Skit illa!!)
=)
....de stackars hönsen trodde väl att det var jordbävning!

Efter dessa äventyr känns det ganska skönt att kura ihop sig inne med lite tända ljus och lite
mys fika!!!



I morgon är det
20 dagar kvar till JULAFTON
Dax att skynda sig!!
                                     

4 kommentarer:

  1. Utanför höns huset betyder det att du landade skit illa typ i skiit ? ;-)fniss aj aj hoppas du inte slog dig allför illa...
    En liten konditor du har där hemma ser jag!
    KRAM från mig!

    SvaraRadera
  2. Haha helt rätt! Landade mitt i en laddning av eau de hönsskit, tur att man har dusch! =)

    Ja min dotter är en klippa på bakning. Riktigt duktig är hon! Kram

    SvaraRadera
  3. Men oj, vilka godsaker! Det vattnas i munnen på mig bara av att titta på bilden.
    Praktvurpa låter mindre trevligt, - hoppas du är OK.
    En fin advent önskar jag dig!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  4. Jo jag är ok, bara lite öm! Man känner sig lite mörbultad.
    Tack för omtanken!

    SvaraRadera