tisdag 25 oktober 2011

Ingen hjälp men massa själp!

Känner nu att alla mina förhoppningar på mina små trädgårdsassistenter har gått förlorade. Hur gärna jag än vill så är de inte någon hjälp. De gör precis som de själva vill och när jag försöker göra något så står de precis framför mina fötter och "hjälper till". Nä höns i trädgården är ingen direkt hjälp. Men ett vansinnigt stort sällskap är de.
I går var det storstädning i hönshuset och höns gården. fint och rent blev det och jag kunde näsan höra jublet från mina assistenter när jag körde in ett lass sand i hönsgården.
Så till viss del hjälper de till mina små höna pönor. de är riktiga stämnings höjare av arbetsmoralen =) !!!!
Även om allt tar dubbelt så lång tid när man måste gå slalom med skottkärran mellan dem så är det mycket mysigare att hålla på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar